המלצה על מלון במרכז העיר 1890 Hotel & Spa באתונה

בחזיתו, יצירת אדריכלות ניאו-קלאסית. בפנים, תמצית של נוחות ואסתטיקה מינימליסטית. השילוב המרשים הזה במלון 1890, מעניק למקום ייחודיות נטולת יהירות.

אנו ממליצים על המלון שנקרא Athens 1890 Hotel & Spa, אשר לא רק קובע טון חדש בתחום האירוח בעיר אלא גם מהווה נקודת מוצא אידיאלית לסיור בה: מכיכר איריניס שהיא פינה אתונאית עם קצב משלה, רק 300 מטרים מכיכר מונסטיראקי ומרחק של טיול רגלי של עשר דקות מכיכר סינטגמה ורחוב ארמו, לב המסחר של העיר.

אך אם תחליטו לבלות את היום בפנים, אנחנו דאגנו שהפעילויות והטעמים שלנו ילוו אתכם בכל רגע. החל מהבריכה הפנימית והסאונה ועד ארוחת הבוקר המוגשת אל החדרים ותפריט מסעדת Omnivore, הכל נעשה על מנת להציע יותר מאשר חווית אירוח מיוחדת: מיזוג של היסטוריה וסיפורים במרכזה של עיר שבה שניהם מצויים בשפע…

שימוש באזור הספא
כל ההזמנות כוללות כניסה ללא תשלום למשך 30 דקות (חד-פעמית) לאזור הספא, לבריכה, לסאונה ולחדר הקיטור בפרט. אנו גם מספקים הנחה של 15% לשירותי מסאז' במידה ומשלבים עם ההצעה המתנה. השירותים זמינים בהתאם לזמינות ויש לבקשם מראש.

בנוסף, אנחנו ממליצים לבקר בבר הקרוב "The Hide" שמציע אווירה נעימה ואסורטמנט רחב של משקאות, מושלם לשתייה בערב. לאירוח גסטרונומי מקומי, "Taverna Kostas" היא מסעדה המציעה מנות יווניות מסורתיות, מושכת גם תיירים וגם מקומיים. שתי האטרקציות הללו נמצאות קרובות מאוד למלון והן מוסיפות לחוויה המקומית באתונה.

מידע שחשוב לדעת

מרחק ממרכז העיר: 0.6 km
טלפון המלון: +30 21 0324 0603

מיקום המלון באתונה

ביקורת על המלון מתוך בוקינג

מלונות נוספים באתונה!

שלח הודעה
מעוניינים להזמין סיור באתונה? שלחו הודעה נשמח לעזור לכם