הכירו את המלון Nin&Bau Sarri 2 באתונה

Nin&Bau Sarri 2

מלון נין & באו סארי 2  הוא מלון חדש ומעוצב מודרני בבעלות הישראילים הנמצא במיקום הכי מרכזי בעיר, ממוקם במרכז העיר אתונה, ליד כיכר מונסטיראקי והתיאטרון הלאומי של יוון.
במלון תוכלו ליהנות מארוחת בוקר א-לה-קארט ומחדרים מרווחים המתאימים גם למשפחות וגם לזוגות! בנוסף כבונוס מפנק מקום האירוח מציע גם שירותי השכרת אופניים ורכב במחירים מאוד נוחים כך שלא תצטרכו לשבור את הראש ולהחליט על איזה חברה לסמוך – אפשר לסמוך על נין & באו סארי 2 !

מיקום המלון הכי שווה שיש – Nin&Bau Sarri 2

Booking.com

מקדש הפייסטוס ואגורה העתיקה של אתונה נמצאים שניהם במרחק של 2.3 ק“מ – לגמרי אפשר להגיע לשם בהליכה רגועה תוך 20 דקות. ממש קרוב לאקרופולוס ולרחוב הקניות ארמו. למרות שהמלון נמצא במרכז העניינים מאוד שקט ונעים בחדרים, יש טרסות שוות עם נוף מדהים לעיר!

צוות מהמם Nin&Bau Sarri 2 שהקשוב לקהל ישראלי

הצוות של מלון ניו ישמח לעמוד לשירותכם בכל דבר ועניין – צוות מהמם הנותן מענה ויחס אדיב, המלצות למקומות מגניבים הזמנת מונית וכו׳. דרך המלון תוכלו לסגור גם שירותי השכרת רכב. תתקבלו על ידי המארח בשני שותים של אוזו וים המלצות ״לא תיירותיות״ על העיר! כפי שהוזכר מקודם, הבעלים של המלון הוא ישראילי לכן כל הצוות של המלון מכיר ויודע מה זה קהל שיראלי מבחינת שירות וחוויה – פה תרגישו בחול אבל הכי קרוב לבית שיש!

אי של שקט במרכז העניינים – Nin&Bau Sarri 2

מחפשים מלון במיקום מרכזי שקרוב לכל דבר אבל במיקום פחות תיירותי? המלון נין & באו סארי 2 הוא הפתרון המושלם עבורכם! שילוב מושלם של מיקום מרכזי בדקות ספורות מכיכר מונסטיראקי אבל פחות רועש ולא תוסס בתיירים. המלון מעניק לכם חופשה איכותית באווירה ביתית ושקטה. אבל אם נדרש קצת בלאגן ובילויים אז במרחק של 2-3 דקות הליכה נמצא אזור המרכזי עם ים של אופציות לחיי לילה מטורפים של אתונה ! יש הכל מהכל ואחרי התייעצות עם הצוות של המלון תוכלו להחליט מה בדיוק מתאים לאופי של החופשה שלכם!

ארוחות בוקר הנהדרות במסעדת שף הצמודה – Nin&Bau Sarri 2

כמובן חשוב הכי חשוב בחופשה (במיוחד לנו לישראילים) זה להתפנק כמו שצריך! מלון נין & באו סארי 2  מציע ארוחת בוקר נדירות שניתן להזמין ממסעדת השף הצמודה למלון עם 10% הנחה לאורחי המלון. תהנו מאוכל איכותי ומגוון עם שירות נדיב וקשוב.

אפשר כאן למצוא עוד אטרקציות כייפיות באתונה

מקומות בילוי של חיי הלילה באתונה 

ומסעדות מגניבות באתונה

מידע שחשוב לדעת

טלפון המלון: +30 21 2107 3818

מיקום המלון באתונה

ביקורת על המלון מתוך בוקינג

מלונות נוספים באתונה!

שלח הודעה
מעוניינים להזמין סיור באתונה? שלחו הודעה נשמח לעזור לכם